من ۲۹هفته وزنش ۱/۸۰بودش کمه برا من
عالیه خداروشکر
عالیه من ۳۰ هفته رفتم ۱۵۸۰ بود
منم تو همین هفته شما همین وزن بود دکتر گفت خیلی خوبه نرماله دقیق اندازه سنشه
ماشالله خهلی خوبه
خوبه من ۱ و ۳۰۰ بود ۳۰ هفته و ۶ روز
۲۹ هفته ۱۱۵۰ بودم
براتو عالیه
ن عالیه وزن گیریش از الان شروع شده و رشدش زیاد میشه ... اگ بازم دوست داری تپلی بشه شیر خشک لیدی میل مصرف کن
عالیهههه
عالیه من ۲۹ هفته بودم ۱۲۰۰ بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.