۵ پاسخ

معمولیه من 31هفته گفت 1700بود

خوبه وزنش

ن عالیه برامن۳۰ هفته و۳ روز ۱۵۸۰بود

نزدیک محدوده نرماله خوبه

خوبه وزن نرماله

سوال های مرتبط

مامان ارکان👼🧿💙 مامان ارکان👼🧿💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین🎀💗🤰 مامان ماهلین🎀💗🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرکم💙👼🏻 مامان پسرکم💙👼🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد