خانما تو هفته من بچتون چند کیلو بود ؟ برای من ۱۵۶۰ کمه یا خوبه؟

۸ پاسخ

عزیزم مال من ۳۰هفته ۱۵۷۶بود

من ۳۲ هفته ۴ روز رفتم ۲۲۱۲ بود

مال منم همین قدر بود خوبه

منم دیروز رفتم سونو وزنش ۱۹۰۰بود دکتر گفت کمه خیلی ناراحتم😔

من سی هفته و دو روز ۱۵۰۰
صدک ۲۴

تو برگه سنو گرافی نگاه کن ببین زده صدک چند اگه بین ۱۵ تا ۸۵ باشه خوبه

برا من ۲۹ هفته و ۶ روز ۱۵۰۰ بود

پسر من۱۷۰۰

سوال های مرتبط

مامان الای مامان الای ۱۰ ماهگی
مامان جوجوممد 🐣 مامان جوجوممد 🐣 ۱۰ ماهگی
مامان ♡مهوا♡ مامان ♡مهوا♡ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا ۵ ماهگی