سلام خانوما تو ۲۹ هفته و ۲ روز وزن بچه ۱۵۶۰ خوبه؟

۸ پاسخ

عالیه

اره عالیه
من۳۰هفته۱۵۰۰بود

خیلی خوبه

یکم زیاده دیابت نداری

عالیه شکمت بزرگه؟ خودت چی چاق شدی؟
من شکمم خیلی بزرگ نیست وزن خودمم 6 و7 کیلو اضافه کردم هفته آینده میرم سونو برا وزن همش تو فکرم ببینم بچه ام وزن گرفته

عالیه

سلام عزیزم عالیه

اره ماشاالله خدا حفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان مامانیا مامان مامانیا ۸ ماهگی
مامان آیهان ونویان♥️ مامان آیهان ونویان♥️ ۳ ماهگی
مامان انبه مامان انبه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان لیام مامان لیام هفته سی‌وهفتم بارداری