۴ پاسخ

من دردی ندارم فعلا فکر کنم هنوز باز نشدم

37هفته معاینه زایمان طبیعیه فداتشم 😊🤌🏻✨زیر ۳۷معاینه نداره

یکی میگه ۳۶ هفته یکی میگه ۳۷ هفته

مگه باید بریم معاینه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی قشنگم مامان نی نی قشنگم هفته سی‌وهشتم بارداری