۸ پاسخ

نه عزیزم اصلا زود نیس از هفته دوم میتونی پروتیین رو معرفی کنی بهتره از مرغ شروع کنی که هضمش راحت‌تره بعد گوشت

الانم میتونی بدی

عزیزم من یه هفته فرنی و حریره دادم بعدش سوپ درست کردم توش مرغ و هویج ریختم بعد ۳-۴ روز ماهیچه گوشت گوسفند و هویج و جعفری رو پختم فقط ابشو چند روز دادم کم کم میکسشون کردم گوشت هم دادم .بعد مواد دیگه رو ۳ روز ۳ روز اضافه کردم

من ک یه کم گوشت ماهیچه میریرم و میکس میکنم براش چند روزه سوپ شروع کردم یکماه هم فرنی و پوره سبزیجات دادم

نه هنوز زوده من الان دخترم ۸ماهش پرشده تازه بهش گوشت میکس شده میدم ۶ماهگی فقط حریره بادوم و سوپ میکس شده بده تازه سوپ هم نیاز نیس فقط حریره بادوم خیلی مقوی هس من از طب سنتی حریره بادوم با سویق خریدم و بادوم سنگی هم آسیاب کردم صبحا یه قاشق کوچولو از بادوم آسیاب شده و یه قاشق حریره آماده میریزم آب میریزم میزارم مث فرنی قوام بیاد بقدری مقوی هس که نگووو....بعد ۶ماهگی دمپختک خیلی خیلی شفته براش با آب گوشت و‌پوره گوجه و سیب زمینی بپز اونم خیلی مقوی هس ....بعد تو ۸ماهگی پای مرغ وگوشت رو براش قشنگ بپز آبش رو تو دمی بریز یا اگه سوپ میپزی گوشتش هم بریز بعد پخت قشنگ میکس کن

من هر ۳ روز چیز جدید انداختم اول هم ۳ روز اب مرغ دادم تو سوپش بعدش مرغ مخلوط کزدم

همون روز اول من مرغ ریختم تو سوپش بعد از دو هفته هم گوشت قرمز ریختم ولی روزهای اول که مرغ یا گوشت میریزی زیاد سوپ رو شلوغ نکن که سنگین بشه در حد دو سه قلم بنداز توش

من که یه کوچولو میندازم همه رو باهم میکس میکنم

سوال های مرتبط