اشکال نداره روزای اول اینجوریه...رازیانه دم کن بخور مایعات زیاد بخور بذار نینی مک بزنه بیشتر میشه نگران نباش
کپسول شیرافزا از داروخانه بگیر عالیه
روزی س تا بخور
چیزای مقوی مثل کباب و گوشت و سوپ و آجیل زیاد بخور
سینه هاتو ماساژ بده تند تند ماساژ بده و فشار بهت تو بیمارستان اموزش ماساژ ندادن؟
قرص شیرافزا خیلی خوبه اب سیب هم خوبه
شیردوش برقی استفاده کن..اگ نداری برو زایشگاه یه ساعت بزار راه میفته شیرت
قطره شیرافزا خیلی جواب بود برا عروسمون
دلستر جو میگن خوبه
بعد از چند روز روون میشه ، ماساژ بده سینه هاتو، بده بچه بمکه، خودتم بدوش
آبگوشت ماکارونی لوبیا سبز بخور ، قطره شیرافزا از داروخونه بگیر ، هی بده بچه بخوره
عرق زیره،عرق رازیانه، ماهی، مغزیجات، حموم،اینا تقریبا میشه گفت خوبه یکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.