۲۵ پاسخ

اره بابا
مکه میشه نبست،یه سره شیر سر میره😂😂😂

نه والا ، اصلا خفه میشم . آنقدر هم دیگه روی شونه و گردنم سنگینی می‌کنه بندش بخاطر سینه ها .‌کلا نمی‌پوشم آزاد
ولی بیرون رفتنی مجبورم دیگه ببندم

اره عزیزم از روز اول

تو خونه خودمون نه

تو خونه نه😅
اوایل ک شیر میریخت میبستم ک نریزه
ولی الان تو خونه نمیبندم تاپ هم میپوشم اصولا ک راحت شیربدم
ولی بیرون رفتنی میبندم

نه نمی‌بندد
فقط برا مهمونی
اونم خیلی اذیت میشم ولی مجبورم

نعععع

نه نمیتونم

اره سوتین شیر دهی
نبندی سینه هات شل میشه افتاده میشه

اره میبندم

نه تو خونه نمیبندم

تو خونه نه تا ببندم باید وا کنم😄

آره سوتین فنر دار شیردهی من گرفتم ولی با بقیه سوتین ها فرقی نداره

اره نبندی بد فرم میسه
من دیگه از اول شیرخشکم دادم

اره میبندم

ارت سوتین شیر دهی میبندم

اره
نبندی که میریزه

من ۵ ماه شیر دادم فقط ! کلا سر جمع ۵ بار شاید سوتین نبستم نه تو خونه نه بیرون! ولی الان سینه هام بدفرم شدن اشتباه کردم

از روز اول

آره مگه میشه نبست🫠
سوتین شیردهی میبندم

اره اوایل زیاد نمیبستم
الان میبندم

آره

اره سوتین شیردهی

اره سوتین شیردهی

اره میبندم

سوال های مرتبط