۱ پاسخ

اره دكتر بهم لوپراميد داد براي اسهال
حواست باشه خيلي نخوري من بعدش باز درگير يبوست شديد شدم 🤣

سوال های مرتبط

مامان نویانا مامان نویانا ۱۵ ماهگی