۴ پاسخ

لتنزول حس می‌کنم واسه تحریک تخمدانه چون من خوردم سه تا تخمک داشتم این ماه 🤷🏼‍♀️

ولی من میخاستم اقدام کنم دکتر بهم گف بخورم از روز سوم تا هفتم

نه

برای تخمک گذاری هست دیگ باردار نشی باهاش پریود میشی

سوال های مرتبط

منتظر معجزه خدا منتظر معجزه خدا قصد بارداری
مامان دوقلوها🥹 مامان دوقلوها🥹 هفته بیستم بارداری
مادرکیاشا🤰🏼 مادرکیاشا🤰🏼 قصد بارداری