واسه کم شدن خونریزی پریودی مفنامیک اسید خوب بود ؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

خونریزیت بند اومد چکار کردین

اره خوبه ولی نخوری بهتره اگ خونریزی بیشتر از وقت و اندازش شده باید بخوری

قرص ترنسید هم خونریزی رو کم میکنه

ضخامت رحم میاره چون خونو بند میاره

اره من میخورم همیشه

آره.

اره عزیزم.

سوال های مرتبط