۱۲ پاسخ

منم دوتا دختر دارم هرکی میرسه بهم میگه بهت میخوره پسر باردارباشی دلم میخواد زود بفهمم و پسر باشه 🤣

منم همه میگن پسره حس خودمم از اول احساس خیلی قوی میگه پسره ولی ان تی احتمال دختر داد واقعا نمی‌گذره خیلی بده آدم نمیدونه چیه

خانوم های دختردار فضول میشن تو بارداری 😂

عزیزم علائمات چجوریه عکس شکمتونداری

من حس خودم ازاول پسربود حالا نمیدونم چیع منم خیلی فضولم چون دوتا دخترم دارم دیگه بدتر ک این چیه

بیشتر اون چیزی که خودت فکر میکنی میشه ...

من حسم اشتباه بود😂😂😂

من حسم درست میگفت

منم بخدا😂

منم حس خودم میگفت پسر.
ولی عالم و عالم میگفتن دختر
وان تی با قطعیت گفت پسر
الهی هر چی هستن سلامت باشند و به آغوشمون بیان

منم همینما 😂😂😂

حست درست میگه

سوال های مرتبط

مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 مامان 🩷آنیسا🩷🍒🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری