۴ پاسخ

من دادم یبوست شد ندادم

بنام خدا
هیچی 😐
نمیخوره نه شیشه میگیره که بریزم تو شیشه نه میتونه نی مک بزنه و نه با لیوان درست میخوره همرو میریزه بیرون از دهنش

باید بجوشونیم؟؟؟؟

من هر روز نمیدم

سوال های مرتبط