من از عید دیدنی متنفرم جنگو بهونه کردیم نمیریم😅
اره مشهد خبری نیس شکر خدا اما یک عده آجیل نگرفتن شیرینی نگرفتن لباس نگرفتن اما دیگ ما خودمون ب شخصه خونه همه نمیریم بزرگترها و آدمای آدم حسابی میریم
وای منم مجبورم برم 😭
ما شمالیم چیزی نخریدیم ولی دیروز فقط خانوما دور هم بودیم رفتیم خونه دایم و خالم که بزرگترن همین
چه بهانه ای بهتر از عید که آدم حداقل وقت میذاره میره دیدن بزرگترا من دوس دارم
والا یک هفتس همش ریختشونو دارم میبینم خس شدم اه
دیشب رفتم خونه مادربزرگم و داییم،امشبم رفتم خونه مادرشوهرم ،دیگه جایی نمیریم فعلا چون همه رفتن شهرستان
نه بابا هیچ جا .زندانی هستیم انگار .تفلک بچها .. مگ خانه پدری جایی
فامیل شوهرم مجبورم مجبور. ولم نمیکنن اهههه بخدا نمیخوام برم ولی زوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.