۵ پاسخ

الان قرص های ضد بارداری خیلیاشون خنثی هستن فامیل من با قرص باردار مونده بود

چی بخوریم ک بیفته بچه؟

15درصد احتمال بارداری هست اگر در زمان تخمکگذاری باشه
مصرفش باعث افتادن بچه نمیشه

من با اورژانسی باردارشدم
روم جواب نداد

ن دیگه اگه باردار باشی اورژانسی محکم ترش میکنه نمیفته

سوال های مرتبط