۴ پاسخ

این تبخاله عزیزم.

من اگزما میزد بچه بودم اینطوری
شایدم تبخال باشه این

اگ تبخاله ک پمادش بگیر

تبخاله عزیزم ببر دکتر یا حدداقل داروخانه قرص بگیر

سوال های مرتبط