۴ پاسخ

۱ هفته میگن

سلام پریود شدی؟ آخه منم آیودی دارم پریودم عقب افتاده.

ده روز باید بگذره اونم تازه کمرنگ نشون میده ۱۵ روز دیگه پررنگ میشه

حامله باشی واقعنی همون اول نشون میده ولی میگن ۱۰ روز تاخیر

سوال های مرتبط