بچه چهارماهونیم چند سی سی شیرخشک میخوره؟؟؟




شیردهی

۲ پاسخ

من ۹۰ تا میدم بازم شیر میخواد ۱۲۰ تا میدم سنگینی میکنه معدش واقعا موندم دیگه چندتا بدم

دیگ خیلی گرسنه باشه۱۲۰تا همشو میخوره نباشه ۹۰تا میدم رفلاکسم داره

سوال های مرتبط

مامان نهال☘️ مامان نهال☘️ ۷ ماهگی
مامان آدرین مامان آدرین ۱۶ ماهگی