۳ پاسخ

اره من با شیر و یکم کره مخلوط میکنم راحت تر میخوره

فکر کنم شیر پاستوریزه زیر یکسال ممنوعه

شیرپاستوریزه زوده الان برابچه شما

سوال های مرتبط

مامان محنا و مهدی مامان محنا و مهدی ۱ سالگی