ناشتا خاکشیر و اب ولرم قاطی کن بده چند روز بذار کامل خوب شه
همین گلیسیرین
من هروقت پسرم یبوست میشع بهش ی کوچولو روغن حیوانی که مامانم درس کرده بهش میدم درجا کارشومیکنع
من هروقت پسرم یبوست میشع بهش ی کوچولو روغن حیوانی که مامانم درس کرده بهش میدم درجا کارشومیکنع
شربت انجیر و اب وچایی گرم زیاد بهش بده سوپ هم شکمشو راه میندازه
شربت پیدرولاکس بهش بده
شربت لاکتولوز هر ۱۳ ساعت ی ۱۰ سی سی بده همراه اب ولرم .حتما باید بهش اب بدی .اگه اب نخوره اثر نداره.اب رو توی روده جم میکنه و دفع راحته از نوزادی دخترم درگیر یبوسته و دکتر فوق تخصص تجویز کرده و گفته متناسب با دفعش مقدارشو کم و زیاد کن.اگر مثلا ۷ سی سی دادی و مثلا ۱۲۰ تا اب دادی خورد.دیدی جواب نداد شب بکن ۱۰ سی سی و بازم اب بده .اگر اب بخوره زود جواب میده.نترس اضافه دارو از روده دفع میشه.و اگر هم اسهالی شد کمترش کن .باید خودت تنظیم کنی .ی ماهه باز دخترم یبوست شده ۱۰ سی سی یا ۷ و ۸ هر ۱۲ ساعت بهش میدم.اب بخوره که راحته.نخوره اثر نمیکنه
قطره بی بی کر هر هشت ساعت ده قطره
عزیزم بهش کره میدادی بخوره راحت پی.پی میکرد
پسر من 5روز پی پی نکرد روز 6دکتر شیاف براش نوشت اومدم خونه براش زدم نیم ساعت بعدش جبران 6روزو کرد😃😃😃
شربت انجیر هم خیلی جوابه
کیوی وگلابی رسیده بده بهش برگه زدالو خیس کن یه شب بده بخوره قشنگ کار میکنه شکمش
کیوی و پرتقال و خیار بده بخوره غذاش کره بریز حتما
بیدار شه شکمش ب کار میفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.