۶ پاسخ

این پیجه خوب بود کاراش
بزا ایشالا نتا وصل شد بگیر ازشون

تصویر

من از روبیکا سفارش دادم خاستی تا ایدیشو بفرستم

من از غرفه فاطمه گل یار تو باسلام دارم سفارش میدم طرحشو انتخاب کردم منتظرم بگه هزینش چقدر میشه

از باسلام گرفتم خانم رضایی کارش خیلی خوبه

من تو همین گهواره یه خانم هست از اون گرفتم اسمش مامان رهام بود

من از باسلام گرفتم دیجی کالا خیلی گرون زده بود

سوال های مرتبط

مامان Ela مامان Ela روزهای ابتدایی تولد