این پیجه خوب بود کاراش
بزا ایشالا نتا وصل شد بگیر ازشون
من از روبیکا سفارش دادم خاستی تا ایدیشو بفرستم
من از غرفه فاطمه گل یار تو باسلام دارم سفارش میدم طرحشو انتخاب کردم منتظرم بگه هزینش چقدر میشه
از باسلام گرفتم خانم رضایی کارش خیلی خوبه
من تو همین گهواره یه خانم هست از اون گرفتم اسمش مامان رهام بود
من از باسلام گرفتم دیجی کالا خیلی گرون زده بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.