من ۴۵۰۰ گرفتم
من 4 تومن 1 ماه پیش کرمان گرفتم
من هیچی ننو سنتی خیلیم ازش استفاده میکنم
من مهرماه گرفتم ۳ تومن
۳۲۰۰ خریدم ۶ ماه پیش
۳ تومن شد برای من اصلا به درد نخورد حتی یه ثانیه هم توش واینمیسته
من ۳ تومن خریدم مارک ملورین
من خریدم ۲۸۰۰ البته چندماه پیش
۲۶۰۰ خریدم واقعا بهترین چیزی ک برایرسیسمونی خریدم همین بود
از راتین استور بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.