گهواره ننو چند خریدین الان چنده
رفتم پرسبدم ۴۹۰۰

۱۰ پاسخ

من ۴۵۰۰ گرفتم

من 4 تومن 1 ماه پیش کرمان گرفتم

من هیچی ننو سنتی خیلیم ازش استفاده میکنم

من مهرماه گرفتم ۳ تومن

۳۲۰۰ خریدم ۶ ماه پیش

۳ تومن شد برای من اصلا به درد نخورد حتی یه ثانیه هم توش واینمیسته

من ۳ تومن خریدم مارک ملورین

من خریدم ۲۸۰۰ البته چندماه پیش

۲۶۰۰ خریدم واقعا بهترین چیزی ک برایرسیسمونی خریدم همین بود

از راتین استور بگیر

سوال های مرتبط

مامان مامان ایکان💙😍 مامان مامان ایکان💙😍 ۸ ماهگی
مامان قندعسل🍯🧸 مامان قندعسل🍯🧸 ۱۴ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی