دارو اشتها اور خوبه بدم ب پسرم؟هیچی نمیخوره یک سال هفت ماهشه

۴ پاسخ

ن با شربت هیچ فایده ای نداره
منم دخترم اینطوری بود
ولش کن بزار هرچی دلش میخاد بخوره

سرش گرم کن ب کارتون یا بازی بهش غذا بده اصلا میان وعده یا شیر هم نده بزار گشنه بشه غذا بخوره
شربت ها عوارض دارن

بهش شیر میدی؟

نه این کارو نکن

سوال های مرتبط

مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آریان ودخترم✨ مامان آریان ودخترم✨ هفته بیست‌وچهارم بارداری