من هنوزم برای بچه هام موقع غذا دادن یا خوابوندن استفاده میکنم، عروس خاله م دوقلو داره اول ابتدایی میگه هنوزم رو کریر میشینن خوراکی بخورن یا کارتون ببینن🫢🫢 برای ما دوقلو دارا یجورایی عصای دسته من تا دوماه پیش که صندلی ماشین نداشتنم هرجا میرفتم میبردم تو ماشین میشستن
من هنوز تو ماشین از کریر استفاده میکنم از این ماه میخام صندلی ماشبنشو وصل کنم
من هنوز استفاده میکنم واقعا راضیم
تا وزن ۹ کیلو
تا ۷ ماهگی توش جا میشد
ولی تا ۵ ماهگی استفاده کردم ، دیگه بعدش خوشش نمیومد توش بمونه
3 الی 4ماه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.