۵ پاسخ

منم پریود نشدم هنوز کلا از اول😐همش زرد اب داشتم تا دوماهگی بعدش یه روز یه ذره خون اومد بعدش ترشحات قهواه ای یه روز بعدم کلا قطع دیگه هیچی زرد ابمم قطع شد حالا نمیدونم اون پریودی میشه یان خخخ ادم گیج میشه ها

اگه شیر خودتون را میدید طبیعیه شاید چند ماه پریود نشید

من منظم میشم
قبلاً نامنظم بودم
سه بار پشت سرهم منظم شدم بعد سزارین

حامله نباشی😐

نامنظمه منم بعد از زایمان که پریود شدم26دی شدم بهمن نشدم دوم سوم اسفند شدم دوباره

سوال های مرتبط