احساس میکنم اسپاینال بهتره من تجربه ای ندارم بچه اولمه ولی دلم میخواد ببینم😍دیگه امپول هم عادی میزنی درد داره دیگه سوزن میره تو پوست تحمل اون چند ثانیه می ارزه ک نی نی رو ببینی😍😍😍😍
من اسپاینال بودم راضی بودم از آمپولشم هیچی متوجه نمیشی
من اسپاینال بودم واقعا هییچی نفهمیدم حتی از امپول سرم ک میزنن تو دستت بی درد. تره واقعا اسن نفهمیدم یهو فقط یکم پام گرم شد فورا خوابوندنم همین
بی هوشی خوبه هیچی نمیفهمی نه استرسی نه ترسی... برا من ۴ بار آمپول زد نتونست بی حسم کنه آخرم بی هوش شدم
من بیهوشی بودم
هیچ عارضه ای نداشت برام
واقعااااا راضی بودم
بعضیا میگن بعد به هوش اومدن برا ماساژ رحمی درد داری و اینا ولی واقعا دردش خیلیییی کم بود
دیگه لازم نیست نگران سردرد و کمردرد و اینام باشی چون بیهوشی این دردسرا رو نداره
من اسپاینال بودم و راضی بودم
اینجوری اینجا میگن امپولش اصلا نمیفهمی نبود واقعا در لحظه تزریق درد داره ولی بنظرم به اون لحظه دیدن بچه و تماس پوست با پوست می ارزید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.