۲۱ پاسخ

پیاده روی کن،نمک هم نخور،ب دکترتم هک بگو ک اینقدر ورم کرده
چون من اصلا ورم نداشتم

ورم ندارم کلا
خیلی ورم کرده فشارت خوبه؟مصرف نمکت بالا نیس؟ترشیجات چی
ازمایش دفع پروتئین دادی؟

من ک اصلا ورم نکردم

منم فشارم اوکیه ولی اجیل خورده بودم صب ورمم شدید بود شاید یجیزی خوردی اینطوری شده

همه همینقدر ورم میکنن یعنی ؟؟؟🙉

مال منم همينجوره☹️

من ندارم هردوتاپاهات اینجوریه

زیاد سرپا نمون ..نشین..به پهلو دراز بکش پاهاتو بزار رو بلندی بالشی چیزی موقع خواب هم همین کار رو کن

من دارم ولی اینقد باد نمیکنن کمتره

به دکترت گفتی ؟ حس میکنم خیلی زوده دفع پروتیین نداری ؟

منم چند روزی هست هم دستام هم پاهام ورم داره ولی خیلی کمتر از شماست

من دیشب یکم داشتم که بخاطر نشستن توی ماشین بود

مصرف نمک رو قطع کن

من یه هفته میشه که ورم دارم

من شبا خیلی ورم دارم

برنج کمتر بخور با نمک

مال من ورم نکرده تا الان
نمک زیاد میخوری؟

انگار پاهات خیلی خیلی ورم دارع به دکترت نشون دادی ؟؟

برای من از ۳۵ هفته یکم دوتا پات ورم کرده یا یکی

من ندارممممم ماه ششم

فشار خون نداری؟

سوال های مرتبط

مامان 🩵آقا هامین🩵 مامان 🩵آقا هامین🩵 ۸ ماهگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان Hakan مامان Hakan ۲ ماهگی
مامان نازنین رقیه مامان نازنین رقیه ۷ ماهگی
مامان ليام مامان ليام ۵ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی