میتونم ناخونای دخترم لاک بزنم🥹

۶ پاسخ

نه خیلی ضرر داره ،خواهر زاده من ۷ سالشه رفته بود دکترودستاش لاک بود دکتر خیلی تاکید کرده بود لاک نزنن سمه براشون ،دیگه دختر تو که هنوز ۶ ماهشه

نههههههههه

نهههه

نکنیا

منم خیلی دوست دارم بزنم🥹

پوستش نازکه جذب میشه و یا میخوره

سوال های مرتبط

مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۲ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی ۱۵ ماهگی
مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی
مامان دیانا😍🩷 مامان دیانا😍🩷 ۷ ماهگی
مامان فاطمه و نورا مامان فاطمه و نورا ۸ ماهگی
مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 مامان 𝑴𝑨𝑯𝑳𝑰𝑵 ۱ سالگی