۳ پاسخ

سلام آبجوش نبات با کمی زنجبیل بخور نفخت میره

باید تکون بدی قشنگ یا بکدونه توش قند بندازی گازشو بگیری
اره نفخ میاره بچه رو اذیت میکنه
بخور با یکمم زیره داخلش بریز بخور خوبه

من تقریبا هرروز میخورم

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری