ازین کرانچی تندا میخاممم

۶ پاسخ

دهنت سرویس😑الان موقعش بود اخه!!!!!! منم میخوام، حال ندارم برم پایین بخرم 😔

من کرانچی تند رو فقط با شیرکاکائو میخورم، خیلی خوبه، 😅😅

خب الان چرا گفتی منم خاستم🫤

من الان دارم پفک نمکی میخورم چقد حال میده😁🥰

برعکس بعد چند وقت من عصری خوردم

ولش کن گلومون میسوزه. آجیل نداری بشینیم بخوریم مسائل منطقه رو تحلیل کنیم

منم🥲🥲🫡

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان علیسان کوشولو🙃 مامان علیسان کوشولو🙃 ۱ سالگی
مامان صدرا و سهند مامان صدرا و سهند هفته هفدهم بارداری
مامان تربچه(پناه) مامان تربچه(پناه) ۲ سالگی
مامان باوان مامان باوان ۲ سالگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱ سالگی