من دخترم تازه سه چهار روزه یه صداهایی از خودش درمیاره
۱ماهگی خیییلی زوده عزیزم
مردم حرف زیاد میزنن
هنوز زوده بنده خدا
حداقل باید دوماهش بشه یانزدیک دوماهگی
وا از۳ماهگی میگن بچه یه ماهه چرا باید بگه آغو
ینی چی اغو؟
چه عجله داری بگه اغو مگه تو دفترچه واکسن ننوشته هرماه باید چیکار کنه که تو از الان استرس اغو گرفتی
آغو چراااا بایدبگه
یک ماهشه بابا چ انتظاری داری بعد حتما واجبه بگه آغو😂😂😂😐😐؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.