۳ پاسخ

من از ۵ونیم ماهگی گزاشتم

من تقریبا یکی دوهفته ای هست که میذارم.خیلی دوست داره و سرگرم میشه.درواقع اگه نباشه نمیتونم به کارام برسم😐☹️

من خودم از هشت ماهگی گذاشتم. یعنی وقتی که تونست مستقل بشینه کامل کامل

سوال های مرتبط

مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی