۸ پاسخ

من ۳ میبندم

من تا ۴.۵۰۰ کیلو ۲ بستم
الان از ۵.۵۰۰ کیلو ۳ دارم میبندم

این مارک مای بیبی جدیدا هست از قدیمیا بزرگ ترن سایز ۲ من میبندم بعد خیلی هم بهترن اصلا اصلللا نشتی نمیدن خیلی جنسشون خوبه

سایز دو خیلی کم استفاده میشه

اصلا به وزن روی مای‌بیبی دقت نکن چون بچه با بچه فرق داره .. پاهاش علامت میوفته عوض کن

منم ۳ میبندم..تا ۶ کیلو

سایز دو برا دختر من تنگ شده یه هفته ای هست سه میبندم

من الان فک کنم شیش یا بیشتر باشه شروع کردم ۳

سوال های مرتبط

مامان پسر قشنگم 🧸 مامان پسر قشنگم 🧸 ۱۶ ماهگی