۴ پاسخ

تو هم بر عکسش عمل کن بفهمه دنیا دست کیه 🤣🤣
ولی جدای از شوخی همیشه سعی کن دیگه با این مدل آدمها دوباره صمیمی نشی همون غریبه وار بودن بهترین کاره

من بودم پیام میدادم بی احترامی های که دیدم هم در حد من نبوده و نیس
و من بلد نیستم خودم رو بزور توی دل کسی جا کنم

بگو شتر در خواب بیند پنبه دانه🤣

بگو تو و دخترات کلا در شان من نیستین، بزرگواری کردم اومدم عید دیدنی حالا شاخ نشو

سوال های مرتبط