۹ پاسخ

با اینکه دختری ولی ایستاده برات دست مبزنم👏

زنگ‌بزن به زن داداشت هرجی از دهنت دراومد بارش کن.. زن داداشت رو بنداز به جون داداشت... اگر زتش رو اذیت کنید اونم شوهرش رو اذیت میکنه. محبور میشن شمارو ول کنن دیگه...

اجازه بده مامانت خودش تصمیم بگیره یا عوض طلاهاش براش خونه جدا اجاره کن که به زندگی خودتم لتمه نخوره

اگه خدایی نکرده بااین کارت لتمه ی جانی به بابات وداداشت نمیرسه کارت درسته ولی اگهدخدای نکرده بلای سرش یکیشون بیاد تااخرعمرت مقصری و وجدانت ناراحت

کاش مامانت با طلاهاش برا خودش خونه میخرید

نمیدونم والا 🤧اینجوری نباشه کوچیکترین چیزی بشه باز مامانت برگرده پیش داداشت

نه عزیزم کارت درسته

ي سوال دارم ،آيا اگه داداشت ي بلايي سرش بياد يا بابات،مامانت پشتتو خالي ميكنه و ميره كمكشون؟

اینم بگم که ما پارسال خونه خریدیم مامانم نصفشو کمکون کرد و طلا داد. و خونه هم به نام منه چون بقیشم خودم داده بودم

سوال های مرتبط

مامان نیلا مامان نیلا ۳ سالگی
مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی