#پوشک#فرزند#شیر خشک#پوشک

تصویر
۲ پاسخ

والا دوتاشم دارم فرق چندانی نداره از کلاسش خوشم میومد گرفتم 😂😂😂سرخکن انگار کوچیکتره از توستر و برا دم دستی بهتره

من دارم اره میشه
فقط من مرغ یه ساعت آبپز میکنم بعد میزارم سرخکن

سوال های مرتبط

مامان مهرو مامان مهرو ۳ سالگی
مامان شازده کوچولو🤴 مامان شازده کوچولو🤴 ۳ سالگی
مامان اورهان و نی نی مامان اورهان و نی نی ۳ سالگی
مامان Hossein.Helma مامان Hossein.Helma ۳ سالگی
مامان شیدا مامان شیدا ۳ سالگی
مامان آیناز مامان آیناز ۳ سالگی