من صبر کردم پسرم سرپا نشستن رو یاد بگیره بعد شروع کردم برا همین خیلی دیر با دسشویی و اینا آشنا شد از همون اول ادرار رو نشسته میکنه ولی مدفوع تا وقتی پوشک میکردم وایساده میکرد وقتی از جیش دو گرفتم میگفت پوشک بیار به حرفاش گوش نمیکردم خیلی جیش فشار میاوردچند بار بردم حموم کامل لختش کردم گفتم سرپا بشینه آب گرم میریختم جیش میکرد
کم کم درست میشه عجلع نکن دختر من الان بعد دوماه ک رو صندلی فقط میکرد الان میگه فقط دسشویی بشینم
حالا من مشکلم اینه که رایان سرپا جیش نمیکنه اصلا مثلا میریم بیرون سختمه خب لباساشو دربیارم دوست دارن سرپا جیش کنه تو این ظرف ادرارش ولی انجام نمیده
پسر منم اوایل ایستاده انجام میداد چون میترسید، منم فقط بهش میگفتم آفرین که جیش یا پی پی کردی بدنت داره یاد میگیره دفعه بعد نشسته انجام میدیم راحتتر هست.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.