۸ پاسخ

۱هفته شاید سخت باشه

ببین بهش بگو بیا بریم اگه جیش کنی برا جایزه میدم ببین چه خوراکی دوس داره بعده جیش بده بهش حتی شده شکلات اصلا دعواش نکن حتی اگه توشلوارش جیش کرد خودتم برو بگو ببین مامان جیش کرد به خودت شکلات جایزه بده بگو اگه تو هم جیش کنی مامان بهت جایزه میده

عزیزم واسه دسشویی مقاومت میکنن. من از حمام شروع کردم. بردمش تو حمام با رنگ انگشتی رو کاشی‌ها نقاشی کردیم و کف بازی کردیم لباس‌هاش هم تو لگن ریختیم به بهانه کف بازی لباسهاشم شستیم. همونجا در حین بازی هر ۵دقیقه میگفتم بشین جیش کن. روز اول و دوم کانل وقت ما تو حمام گذشت. روز سوم دیگه واسه بازی نرفتیم ولی هر نیم‌ساعت میبردمش جیش میکرد بعد ده روز که کامل جیش کردن و کنترل کردن جیشش رو یاد گرفت بعدش بردم تو دسشویی. اونجا هم با ماژیک وایت‌برد رو دیوار نقاشی میکرد و بعدش جیش میکرد و میشستیم و می‌اومدیم بیرون. این مرحله هم تقریبا همون ده روز طول کشید دیگه بعدش کامل مسلط شد. با وجود اینهمه بازی بازهم پسرم روزهای اول گریه و مقاومت میکرد ولی صبوری میخواد

باید قبلش براش کارتون میذاشتی کتابای پوشک گرفتن رو میخوندی براش ذهنش رو اماده میکردی

بعدم در حضور بچه بدون اینکه مخاطب قرارش بدید با همسرتون صحبت میکردید طوریکه بچه صداتون رو بشنوه فقط
خیلی عادی بگید سهیل دیگه خیلی بزرگ شده دیگه سایزش پوشک نیست و پوشک فقط سایز بچه کوچولوها هست سهیل دیگه خیلی بزرگ شده
بعدهم عصرش مثلا به خودش بگو مامان جان پوشکات تمام شده دیگه سایز شما نیس ک‌برات بخریم مثل من و بابایی میریم دسشویی
بچه کم کم امادگی پیدا میکنه

ول کن و تمام
این بچه اسیب میبینه
گریه اصلا چرا باید تو این پروسه باسه
پوشک کن
رها کن
بزار تابستون.بچه باید با شوق پوشکش بکنه و بدوه بیاد

پوشک شرتی بگیر
بگو بزرگ شدی میخای مهد بری این جوری باهاش صبت کن

منم از ديروز دارم ميگيرم روز اول ك خوب نبود

هنوز آمادگی نداره توروخدا اذیت میشه

سوال های مرتبط