۸ پاسخ

الان فصل میوه های ملینه. هندونه بده عالیه شکمشو ی کم روان کنه

بچت از دسشویی کردن میترسه برا همین سعی میکنه دسشویی نکنه و خودشو بگیره
1پوشکش کن برا یکماه 2تو اینمدت حتما براش کارتون و کتاب، حرف زدن راجعبه این مسله، اگه شده یکبار ببرش دسشویی ببینت که شما هم مثل خودش هستین و باید اینا از شکم بیاد بیرون، برن پیش خونوادشون 3حتما تو این مدت هربار میری دسشویی هی باخودت زمزمه کن آی آی دسشوییم میاد
برم دسشویی پی پیم کنم دلم راحت شه جیش کردم اخیش، بلند بلند حس خوبتو بهش بگو 4صبوووووری دعوا نکردن اگه لج کنه دمار از روزگارت در میاد
5بهش استیکر بده بعد دسشویی بعد تا فردا ازم استیکر بگیری جایزه ای برات میخریم دوسداری جایزت چی باشه
6تو این مدت که پوشکش میکنی سعی کن اگه حیاط داری ساعت‌هایی ک حس میکنی بچه دسشویی داره پوشک دربیار گل بازی، آب  بازی کنه این بین اگه دسشویی کرد کلی تشویقش کن، ما حیاط نداریم دسشوییمونم کوچیکه قبل اینکه از پوشک بگیریم این مرحله رو توی حمام داشتم حمام ب گند کشیده میشد ولی برام مهمتر از حمام این بود که بچم موقع از پوشک گرفتن از مدفوعش نترسه و ب دردسر نیافتم

دنبه بده بخوره رودش نرم شه .اگه داری پودر پیدرولاکس یه قاشق بریز تو یه لیوان آب بده بخوره تکرارش کن هر روز تا یک هفته درس میشه

عزیزم من دخترم‌هفته اول از پی پی می‌ترسید خودشو نگه می‌داشت من بهش روغن زیتون میدادم و شکمش خلاف عقربه های ساعت با روغن ماساژ میدادم شکمش شل میشد می‌ریخت تو شلوارش دوبار که اینجور سد دیگه ترسش ریخت خوب شد

براش قصه بگو بگو پی پی باید بره پیش خانواده اش مامان و باباش منتظرش هستند هربار که پی پی کرد این بازی رو انجام بده با پی پی خداحافظی کنید و سیفون رو بزنه که کم کم دوست بشه و نترسه

برو داروخونه روغن کرچک طعم دار بگیر یا داخل غذاش بریز یا همینجوری بده بخوره ، یه قاشق مرباخوری بهش بده اگه کار نکرد دو ساعت بعد یه قاشق دیگه بده ، شُل میکنه خودش نیاد نمیتونه نگه داره

هندونه، بستنی، آلو بهش بده بخوره
شیر هم خوبه

ببرش دکتر متخصص گوارش بچم اینطور بود بردمش

سوال های مرتبط