۱۱ پاسخ

خانما iuiچیه

فرصتو ازدست نده کاراتو شروع کن بخدا نمی ارزه ب هرمال انتظارو گریه و گریه

شمام اگه عکس رنگی انجام ندادی انجام بده خدارو چی دیدی انشاالله برات بگیر داشته باشه
ولی خیلی سخته من گفتم رفتم دکتر درجا بهم میگه آی وی اف انجام بدم ولی خداروشکر دیگه کارم به اونجا نرسید
شاید باروت نشه من که رفتم دکتر ازم سنو اینا گرفت گفت عکس رنگی انجام بده بیا از خودت تهران تا شمال فقط داشتم گریه میکردم

منم دوسال خورده ایی تو اقدام بودم
سر یکسال باردار شدم ولی سقط شد باز اقدام کردم دیگه نشدم ۳ ماه پیش رفتم دکتر برام عکس رنگی نوشت بهمن عکس رنگی انجام دادم بعد اسفند ماه ۳ روز بعد از سالگرد ازدواجم فهمیدم باردارم

من اگ زمان بر میگشت عقب همون لحظه میرفتم

بعد ۶ ماه اقدام

کسی اینجا با قرص سیبل دچار لک بینی شده؟

من حدودا دو سال زمان برد از روزی که تصمیم به اقدام گرفتم تا انتقال دادم ولی همون روز اول که دکتر رفتم گفت زمانت رو برای بارداری طبیعی هدر نده و اگه بچه می‌خوای ivf کن ولی من مقاومت کردم دو سال دارو و دکتر کلی هزینه الکی آخرم با ivf همون انتقال اول دو قلو باردار شدم🥲

من ۱ بار ۱۲ سال پیش طبیعی ۲ قلو باردار شدم خدا نخواست و سقط شدن
یه سال بعدش طبیعی پسرم و باردار شدم الان ۱۰ سالشه🥰
ولی برای بعدی از سه سال پیش اقدام کردیم ۶ ماه که دیدیم نمیشه رفتیم پیگیری کردیم هی گفتن سالم هستین مشکلی ندارین و ۳ بار iui ناموفق داشتم دیگه بیخیال شده بودن الکی این وسط ۱ سال فاصله افتاد و پشیمونم که چرا زودتر نرفتم
اما الحمدلله الان با ivf باردارم و محتاج دعای همه که انشاءالله تا آخرش همه چی عالیه باشه

بعداز ۳ سال

بعد ۴سال باردارنشدن رفتم دنبال ivf

سوال های مرتبط