۴ پاسخ

سرلاک عالیه اگه خوشش بیاد هر طعمی بخوره وزن میده

هعی خواهر بچه منم هرکی میبینه میگه ۳ماهشه😕 داره میره تو ۶ماه🤦‍♀️

بمنم بگید 😂

فکر کنم دیگه باید بری تو فاز غذا که ایشالا وزن بگیره

سوال های مرتبط

مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی