۱۱ پاسخ

قبلش حتما بگو برات برات خراش آندومتر انجام بده شانست بالا میره برا من انجام داد ماهی که خواستم برم انتقال طبیعی باردار شدم

عزیم تاحالا مطب دکتر جلالیانی رفتی؟
من هم پانکچر و هم انتقال کلینیک ارمغان بودم مریضاش نسبتا راضی بودن
ولی راجب رویان چیزی نشنیدم

من انگار سیستم ایمنی بدنم بالا بود جنین پس میزد چون این سری سرم ای وی ای جی زدم.خراش رحم دادم و پی ار پی کردم مثبت شد

عزیزم خالم بعد از 22سال نازایی و راه های زیااااد با تخمک اهدایی آی وی اف انجام داد 3تا جنین داشت برای مرحله ی گذاشت که دوتاشون 3روزه یکیشون 5روزه بود
فقط 1جنین گرفت و الان دخترش ماشالا بدنیا امده و7ماهش هست
همه ی آمپولاشم خودم زدم براش لک بینی هم داشت رفت سونو هنوز قلبش تشکیل نشده بود
فقط مراقبت دست به هیچچچچچ کاری نزد قبلش زخامت رحم و آمادگی رحم خیلی مهمه حتما آمادگی کامل داشته باش
توکلت به خدا باشه

کلینیک ارمغان رفتم بعداز تعطیلات انتقال دارم دعا کنید بشه🥺

بچه ها هزینه ای ای اف هاتون چند شد من بعد عید نوبت دارم یزد نمیدونم جاش خوبه یا نه

کسی اینجا با قرص سیبل لک بینی ایجاد شده واسش؟

من یه ماه پیش ای وی اف کردم بار اول مثبت شدم
ایشالا تو هم زودی تی نی دار بشی❤️

رویان انقدر هم که تعریف میکنن به نظرم تعریفی نیست، خواهرم رفت رویان من رفتم نیکان، برای من مثبت شد واسه خواهرم متاسفانه منفی. پول بیشتری هم ازش گرفته بودن

من توی مطب دکتر خیلی هارو دیدم که با ای وی اف باردار شدن

من تازه مثبت شده امروز 3 هفته و یک روزم

سوال های مرتبط