دیروز ظهر. رفتم حمام قبلش عدسی گذاشته بودم رو گاز بود..
تو حمام در حمام بسته بود. و از حمام تا اشپزخونمون یک ۹ متری راهه بینشم دیوارع چون حمام داخل اتاق خوابه.. بعد زیر دوش بودم یهویی قشنگ حسه بوی عدسی رو کردم دقیق مثل وقتی مثلا سر قابلمه داری بو میکنی اینجوری بود قشنگ..علائم بویایی قوی از تخمکگذاریه؟
احتمالا چون دارو میخوری تخمکای بیشتری میخوای آزاد کنی دارن رشد میکنن که آزاد بشن بیخیال باش کیستم هیچ علامتی ندارند جز تاخیییر پریودی
ببخشید ترشح هم کم. شفاف دارم وقتی میرم دستشویی...
درحال حاضر قرص ویتامین دی و فولیک اسید و اوزیل میخورم..
موقع پریودیمم از روز پنج روزی دوتا لتزرول خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.