من هیچ وقت سوتین نمیپوشم جز برای بیرون رفتن که از وقتی باردار هم شدم برای بیرون هم نمیپوشم خیلی راحتم
وقتی میرم بیرون نیم تنه میپوشم
من توخونه اصلا نمیپوشم
سوتين پنبه اي بگير بپوش كه افتاده نشه البته تو خونه نپوش
منم همین مشکلو دارم خیلی درد بدی داره من اگه سوتین نپوشم خیلی اذیت میشم
منم نمیپوشم توخونه
حالا من باید ابری بزنم وگرنه چیزی ندارم😐
عادیه من از اول بارداری درد میکنه یه دوره بود اصلا دست نمیشد زد انقدر عذاب داشت
من از ترس اینکه افتاده نشه سوتین میپوشم تحت هر شرایطی
سوتین نخی یا نیم تنه بپوشید چون سنگینه نپوشید افتاده میشه و زیرش هم عرق سوز میشه
اگر نپوشی میفتن
من نیم تنه میپوشم
سعی کن نیم تنه نخی بپوشی ک فشار نیاره و از یه طرفم یکم جمع کنه ک زیاد تکون نخوره
اره عزیزم عادیه مال منم درد داره
سوتین نخی راحت حتما بپوشم وگرنه سینه هات چون بزرگ و سنگین شدن افتاده میشن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.