اینم کیک سحر پز
رفت که بپزه 😋
#شیرخشک#زایمان#شیر

تصویر
۵ پاسخ

دستور پختش میزاری عزیزم
روی سینی توستر ریختی موادو؟؟

نوش جان...این اندازه مواد برا دوتا کیکه؟

آقا بعد پختشم بذار ببینم چ خاکی تو سرم میکنم 🤧🤧🤧

توی سینی فر ریختی؟؟؟
کاغذروغنی انداختی زیرش؟نمیچسبه؟

نوش جان

سوال های مرتبط