مامانا شهراتون آرومه؟

۱۱ پاسخ

اصفهان ترکوووووند تر ررر رررررررررر ررررررکوند

کرج خیلی کمتر شده.بیشتر اصفهان و تبریز میزنه لعنتی

رشت بودم از همون اول فقط یه شب صدا اومد و لرزش

کرج چ خبر؟پنجشنبه میخوام برگردم😔

اصفهان نه

اینجا زیاد خوب نیس

خودت از کرج بگوگلم ۰حداقل بگوکمتر شده یا نه

ن تبریز

شهر ما که از اولم خبری نیس

آره..

اومدم شهرستان ولی همش از بالا سرمون رد میشه جنگنده صداش میاد بیچاره تهرانیا داره تو سر اونا میزنه

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 ۲ سالگی
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان radin مامان radin ۲ سالگی