۴ پاسخ

ازهمون بدو تولد

آغوشی کانگورویی؟ یا قنداق سوئیسی؟ چون دیدم بعضیا به اونم میگن آغوشی
آغوشی کانگورویی اگر میگی مدل های پارچه ای از بدو تولد مدل های دیگه سن رو زده مدل های خیلی کمی از بدو تولد اکثرشون از ۳،۴ ماهگی اوکیه ، اگرم قنداق سوئیسی رو میگی که از بدو تولد

از همون اول تولدش وقتی مهمون میاد میخواد بغلش کنه بزارش توی آغوشی
بچه ی کوچیکو مهمونا نمیتونن درست بگیرن خدایی نکرده یجایشو میشکنن

والله من گرفتم هم کوچیک بود بهش هم ۱باراستفاده شد اونم فقط وقتی مهمونامون اومدن بعدش اصلا استفاده نکردم همونجورمونده توکمدش

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی