بچه من ۱۴ بود بهمون گفتن دستگاه کرایه کنید .دوروزم تو خونه زیر دستگاه گذاشتیمش خوبه خوب شد
دختر من ۷ بود دو روز دستگاه گذاشتیم حالا فردا میخایم ببریم آزمایش
برا من شونزده بود بستری نکردم دستگاه بردم خونه
دهتر من ۱۴ بود ۲ روز دستگاه گرفتیم تو خونه خوب شد
من با زردى ١١ بسترى كرد اومد ٩ آورديم خونه باز شد ١١ دستگاه گرفتيم تو خونه شد ٧ ديگه پايين نيومد اخر دكتر يه قرص داد با شيرم قاطى ميكردم داد فورى خوب شد
پسر منم ۱۵ بود دو روز بستری شد
پسر من زردیش ۲۵ بود.
۶روز بستری شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.