۷ پاسخ

بچه من ۱۴ بود بهمون گفتن دستگاه کرایه کنید .دوروزم تو خونه زیر دستگاه گذاشتیمش خوبه خوب شد

دختر من ۷ بود دو روز دستگاه گذاشتیم حالا فردا میخایم ببریم آزمایش

برا من شونزده بود بستری نکردم دستگاه بردم خونه

دهتر من ۱۴ بود ۲ روز دستگاه گرفتیم تو خونه خوب شد

من با زردى ١١ بسترى كرد اومد ٩ آورديم خونه باز شد ١١ دستگاه گرفتيم تو خونه شد ٧ ديگه پايين نيومد اخر دكتر يه قرص داد با شيرم قاطى ميكردم داد فورى خوب شد

پسر منم ۱۵ بود دو روز بستری شد

پسر من زردیش ۲۵ بود.
۶روز بستری شد

سوال های مرتبط

مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان شاهان و شایلین مامان شاهان و شایلین ۱۴ ماهگی
مامان آرتا و آرتین مامان آرتا و آرتین روزهای ابتدایی تولد
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی