۴ پاسخ

اگه حساسیت نداره بده منم ۳۰تا ریختم تو شیشه خورد خیلیم خوشش اومد چون شیرین بود😕

شکم راه بندازه. زیاد نده

رقیقش کن بده چون قند بالایی داره

اگ تست حساسیتشو گرفتی اره بده چقدرشو نمیدونم ولی هفته پیش من یه ذره خیلی کم دادم

سوال های مرتبط

مامان هانیسا مامان هانیسا ۱ سالگی
مامان زهرا وزینب
محمد مامان زهرا وزینب محمد ۸ ماهگی
مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته یازدهم بارداری