اون آغوز هستش که بعداززایمان تااومدن شیر نوزاد ازاون تغذیه می کنه
اصلا دست نزن
برا منی که نمیاد، یعنی مشکل دارم؟!
بچه ی اولته؟منم وقتی پسر اولم باردار بودم از ۱۶ ۱۷ هفتگی لباسم یکم خیس میشد دقیقا چسبونکی و کم کاریش نداشتم ...ولی الان بارداری دوم فعلا چیزی نیست...سینه میخواد به شیر بیافته..کاریش نداشته باش
تحریک سینه باعث زایمان زود رس میشه به شینه هات دست نزن بعضی ها تو دوران بارداری از سینه هاشون شیر میاد
مال منم
ترشح هس داره برا شیر اماده میشه
اصلا دس نزن
فشار نده اصلا
دست نزن
منم همینطورم
فشار نده
سینتو تحریک نکن
و ب دکترت بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.